Acest articol apartine categoriei: Stiri si a fost scris in 26 November 2022
Mai sunt cateva zile pana la World Aeropress Championship. Succes celor doi romani ce ne reprezinta (pe noi si pe altii) acolo: Gabriel Toader si Andrei Clenciu
Nespresso a lansat o serie noua de capsule, pentru a fi in trendul cu sustenabilitatea, produse din hartie. Ei aveau deja solutia optima, capsulele de aluminiu, doar ca oamenii sunt comozi si nu recicleaza. Le suna mai bine “capsula din hartie care se poate composta acasa”, pentru ca le vor arunca fara resentimente direct la gunoi.
Stiti ca era panica acum o perioada ca a crescut pretul cafelei verzi si ca se scumpeste cafeaua? Si s-a scumpit. Si apoi a mai crescut o data pentru ca inflatie si transporturi mai scumpe? Super! Sa va asteptati sa mai creasca o data, pentru ca preturile la bursa au scazut cu 20%
E bine ca inca mai sunt bani de aruncat pe piata. Unii au fost premiati pentru o “idee inovatoare”: clientii cafenelelor sa nu mai arunce paharele, ci sa le schimbe cu unele curate la o urmatoare achizitie. Atat s-a putut.
Campaniile companiilor mari sunt decise si puse in practica cu minim 6 luni inainte. Asa ca daca ai impresia ca McDonalds ti-a copiat paharul mai bine taci. Sau daca ai nevoie de publicitate, fa un pic de tamtam.
Cand mai auziti companii ce se lauda cu fel de fel de chestii sustenabile, ii puteti intreba cati copaci au plantat inainte. Nu de alta, dar altii sunt hotarati sa planteze 10 milioane. Dar nu vorbim despre ei ca sunt Nestle.