Acest articol apartine categoriei: Picaturi si a fost scris in 3 November 2015

The Coffee Aroma Scholarship este un titlu ce imediat iti “ia” ochii. Din el afli ca e vorba de cafea (buuuun buuuuun), aroma (din ce in ce mai buuuuuun) si scholarship (ceva ce toata lumea care a invatat prin scolile si facultatile din Romania – dar nu numai, si-ar dori) (deci suuuuuper buuuuun).
Si poate citesti tot articolul. Si fara sa faci multe calcule, ii apreciezi pe cei de la Nestle pentru ceea ce fac in zonele defavorizate, donand 33.000 de dolari pentru acest program.
Asta pana iti aduci aminte, sau citesti pe acest site, ca George Clooney (care tocmai ce a fost numit ambasador Nespresso si pentru Statele Unite ale Americii si Canada) a primit 40 milioane de dolari pentru a presta acelasi “job” in Europa.
Cititi mai sus: 33.000$ pentru ajutorarea copiilor versus 40.000.000$ salariul lui Clooney.
Fair (trade) nu?

2 thoughts on “Cum Nestle si Nespresso ne cred prosti”

  1. Suntem putin ipocriti cred !
    Nestle, Nespresso si altii fac exact ceea ce doresc cu banii lor.
    Eu unul nu am mai vazut pe nimeni sa investeasca 33.000 USD pentru programe intru ajutorarea copiilor din lumea cafelei !
    SCAE si SCAA au facut o mica frectie la un picior de lemn legat de bunastarea urangutanilor din Sumatra dar cam atat !

    1. Ca unii fac putin sau deloc este o alta discutie. Dar Nestle (plus multi alti giganti), aduc in discutie doar “faptele bune”. Pai la sumele invartite de ei, sa dai doar 33.000 de dolari pentru o chestie umanitara, in conditiile in care ii platesti lui Matt Damon 150.000 de dolari PENTRU FIECARE SECUNDA de aparitie intr-o reclama este definitia sfidarii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *