Acest articol apartine categoriei: Stiri si a fost scris in 30 September 2020
  • Pe 1 octombrie s-a decis ca se sarbatoreste cafeaua la nivel global. Asa a aparut International Coffee Day o ‘sarbatoare’ pentru cei ce au nevoie de motive sa mai bea inca o cana de cafea. International Coffee Organisation (ICO) lanseaza si o campanie ce doreste sustinerea tinerilor din acest sector, indiferent ca sunt fermieri sau barista. Doar ca desi detaliile trebuiau sa fie deja publicate, in afara de un text de PR, nu se stie nimic despre asta.
  • Rasnitele Macap nu m-au atras niciodata. Prea ‘clasice’ pentru gustul meu, desi au un model targetat catre specialty. Tocmai ce au fost cumparati de niste baieti mai mari din Italia.
  • Si inca o achizitie, cei de la Espro au vandut complet compania celor de la Regal Ware. In Europa nu au prea ajuns produsele lor, in state insa au o anumita notorietate.
  • Pe lângă cadrele clasice, în care modelul poartă diferite ținute, de această dată echipa a realizat și o fotografie de compoziție cu pachetul de cafea Fortuna Meridian Speciality 100% Arabica – o imagine în care a fost surpinsă o ceașcă de cafea, boabele cu noua aromă, dar și elegantul pachet de cafea.” Se presupune ca oamenii sunt profesionisti. Serios, nu ma consider un mare fotograf, dar am impresia ca m-as fi descurcat mult mai bine decat ce vad in articolul ala. Despre Fortuna Specialty, am scris in acest articol.
  • Produsele ‘manastiresti’ mai au un pic si ajung ca celebrele magazine “de sibieni”. Azi avem cafea de specialitate Mihanea cel Rau.
  • Cateodata e bun si Ziarul Financiar. Am aflat astfel ca Bialetti produce o gama larga de produse in fabrica din Plopeni, Prahova. De zece ani !!!
  • NOMONYM Coffee se deschide saptamana viitoare, in apropiere de Piata Iancului. Ma bucur teribil ca locurile cu cafea buna incep sa ajunga si in zone considerate mai putin centrale (mai ales cand sunt apropiate de cartierul in care locuiesc).
  • Mulți bariști ceartă clienții că-și pun zahăr în cafea, dar nu e tocmai în regulă. Omul care cumpără o cafea trebuie să aibă cea mai bună experiență pentru el. Tot articolul cu Laurentiu Stefan, pe site-ul eCuisine.
  • Daca prin apropiere nu aveati nicio cafenea 5togo, dar Kaufland era la indemana, va dau o veste buna: a fost semnat un parteneriat intre cele doua companii ce prevede deschiderea unei locatii 5tog in fiecare hipermarket
  • Locul 1 din Etiopia Cup of Excellence (91.04 puncte), cumparat cu aproximativ 400 de dolari pentru un kilogram, se poate consuma intr-o cafenea din Londra, Queens of Mayfair. Costa 64 de dolari un brew V60.
  • Locul 2 din Etiopia Cup of Excellence (90.89 puncte), cumparat cu aproximativ 220 de dolari pentru un kilogram, il gasiti in Australia, la Single O. Mult mai accesibila, 20 de dolari portia.
  • Si daca nu puteti ajunge in Londra si nici nu aveti drum prin Australia, mai asteptati un pic. Origo Roastery a cumparat locul numarul 20 (87.71 puncte) si sunt sigur ca la urmatoarele alegeri veti putea sarbatori victoria cu o ceasca din aceasta minunata cafea.
  • Iar daca erati interesati de ‘cum merge piata’ in Panama, aflati ca Finca Sophia a castigat competitia si a vandut fiecare kilogram de cafea cu aproximativ 3300 de dolari pe kilogram
  • Revenind un pic cu picioarele pe pamant, puteti sa va dati seama de situatia si nivelul pietei de cafea din Romania citind acest articol, dar mai ales comentariile.
  • One thought on “Coffee News 30”

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *