S-a deschis si o noua cafenea, pe numele ei RUA Espresso Bar. Nu inteleg insa, daca au avut un buget de 40.000 de euro, cu experienta Red Angus in spate, de ce nu au ales pe cineva care sa le faca un logo unic. Pentru ca al lor, momentan pare extrem de inspirat de logo-ul celor de la Kruve.
Sunt o sumedenie de site-uri web generate de roboti pentru a aduce trafic. Cu bucati de text traduse de pe alte site-uri, fara noima dupa 2-3 randuri, folosesc tot feluri de titluri ce apar in diverse cautari google. Articolul asta de pe Mediafax pare ca este scris dupa acelasi tipar, dar se pare ca o persoana reala l-a redactat. Jurnalism pur.
Am de testat un adaptor pentru un echipament ce utilizeaza capsule tip Nespresso. Mi se sopteste in casca ca ar trebui sa folosesc capsulele alea de la Starbucks ce asteapta de ceva vreme in dulap
Si daca vine vorba de Starbucks, au o campanie in store pentru pastrarea distantei dintre clienti. Pare asa, un pic copilaresc, insa e o altfel de ‘experienta’
Un studiu al Jacobs University releva faptul ca exista o foarte mare concordanta intre cantitatea de acid chlorogenic si modul de producere al cafelei. Si cica aia organica contine mai putin. Deci e mai putin ‘sanatoasa’.
Si pentru pasionatii de fotbal, Lavazza a devenit sponsorul unic a tot ce inseamna universul Juventus Torino.