
Asta e o idee foarte interesanta. Sa deschizi o cafenea doar pentru a face reclama unei masini mici, de oras. Intr-un spatiu oricum limitat de pe Gabroveni, oamenii au parcat o masina Opel Adam plus 2 mese cu 8 locuri. Iar pe terasa mai sunt 12. Vizual e o chestie foarte draguta.
Si cam atat cu ‘cele bune’. Eu imi dau seama ca publicul centrului vechi e nocturn, dar vineri la ora 12, destui turisti si oameni ce nu aveau treaba, se plimbau pe gabroveni si strazile adiacente. Iar la Adam&You nu se puteau opri sa bea o cafea (pentru ca asta ar trebui sa faci intr-o cafenea,nu?) din simplul motiv ca era inchis. Pai daca tot este o cafenea ‘de reclama’, nu ar trebui sa fie deschisa cat mai mult timp pentru a avea rezultate?
Daca Adam&You ar fi fost singul local inchis era (dintr-un anumit punct de vedere) acceptabil. Problema centrului vechi este ca el nu exista pana la ora 14’00, locurile deschise inainte de aceasta ora fiind foarte putine. Si asta desi foarte multe afaceri au trecut pe reclama proprie cuvantul ‘cafe’.
Si ca veni vorba si de cafea, la Adam&You Cafe, se serveste Kimbo. Chiar as fi incercat aceasta cafea acolo, dar nu a fost ‘timpul potrivit’.
La final ma intreb cat timp vor tine deschisa cei de la Opel aceasta afacere, tinand cont ca masinile se schimba si o ‘vitrina’ neschimbata cu lunile devine plictisitoare si neinteresanta.



