Este minunat ca un intreprinzator sa descopere cafeaua si apoi sa “miroasa” posibilitati de profit.
Ce nu este bine, pe langa faptul ca vinzi aceleasi produse ca inca 10 site-uri, este ca s-a ajuns sa se copieze fontul de la unii si o parte din logo de la altii iar numele sa semene cu altul.
Da, poate nici nu ma apucam sa scriu despre www.cafeo.ro daca acel font nu imi atragea atentia. Fontul este folosit de cei de la Guido si chiar daca nu este neaparat custom made, deja apartine de identitatea lor vizuala. Sunt atatea fonturi gratuite ce pot fi folosite si in scopuri comerciale incat “asemanarea” asta imi pare direct rea vointa.
Continuam cu flacarile (sau aroma cafelei) (prezente inclusiv si la Guido) dar care sunt mult mai asemanatoare cu o parte a logo-ulu www.bizcafeshop.ro dar si cu Doncafe. Evident, acest simbol este ‘universal’, se poate regasi in atatea design-uri incat nu pot spune ca a fost copiat de la cineva anume, dar totusi, macar un pic de imaginatie putem avea?
Am fost intrebat de cateva ori, dar vad si in cautarile gresite de pe google, ca denumirea francizei Coffeol este stalcita si cautata ca “cafeol”. Ca Alin Tuhut, a dorit o asemanare cu numele sau iar este o coincidenta, fiecare sa traga singur concluziile.
