Coffee News #8

  • Credeati ca a mers totul bine in cea de-a doua sesiune de votare pentru comitetul national SCA Romania? Si eu am crezut la fel, pana am primit un mail ca s-au incurcat in numararea voturilor pentru o categorie si ne roaga sa mai votam o data. Votam, ce putem sa facem?!?!?
  • Dupa ce a ‘scapat’ de Lavazza catre Coca-Cola, La Fantana isi extinde categoriile de consumatori ale brand-ului Kafune. Si pe langa niste imagini cu lenjerie intima pentru femei, il pune pe Andi Moisescu sa se deseneze pe fata ca sa fie si mai interesanta reclama. Totusi, dintre toti cei prezentati, singurul care nu apare ca pleaca mazgalit pe fata catre serviciu este chiar Andi. El de fapt nici nu pleaca la munca.
  • In cadrul unei ceremonii fastuoase s-au decernat premiile Horeca Awards 2017. Primul loc i-a revenit Cezarei Cartes, Locul 2 – Mihai Panfil, Locul 3 – Vlad Stefanescu. Nu mai conteaza ca jumatate din cei de pe lista de nominalizati nu lucreaza ca barista, eu vreau sa stiu cine este si unde il gasesc pe Zafrim.
  • Un film scurt despre cafea si prajitoarele Probat, la Deutsche Welle. Da, poate in 10-15 ani, ceilalti producatori vor ajunge la performantele prajitoarelor industriale. La cele de mici capacitati, eu as zice ca au deja o problema.
  • In UK se discuta doua chestii importante: pentru mediu (taxa pe ambalaje) si sanatatea cetatenilor (taxa pe produsele ce contin zahar). Daca vor fi aprobate, pretul pentru “to go” al cafelelor comercializate in regat, va creste simtitor.
  • Si tot din zona aia: unii s-au saturat sa ii vada pe toti hipsterii adunati la London Coffee Festival, asa ca organizeaza ei ceva mai bun: European Coffee Expo 2018.Din cate stiam eu, compatriotii lor au votat o iesire din Uniunea Europeana, cand va intra in vigoare isi vor schimba numele?
  • Iar in Romania, UniCredit Bank lanseaza prima editie Creative Wednesday. Cafenele participante Beans & Dots, Artichoke, Nola Coffee Shop si Steam Coffee Shop. Site-ul oficial pentru miercurea mintilor creative este aici
  • Stiati ca dupa discutia ca au ‘dezbracat’ craciunul folosind pahare rosii fara nimic altceva pe ele, Starbucks este acuzat acum ca face campanie pentru LGBT? Mda, doua maini desenate pe paharele din editia de craciun pot face asta.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *